Jag är såå trött...

varför kan jag inte sova en enda hel natt? Jag somnar oftast ganska snabbt, men sedan vaknar jag efter ett par timmar för att somna om igen ganska snabbt (oftast). Det känns som om jag aldrig kommer ner i ordentlig djupsömn. Skulle ge mycket för att få en natt med oavbruten sömn från det jag somnar in tills klockan väcker mig. Jag vaknar inte för att jag behöver gå på toa, eller för att det är varmt. Men varför vaknar jag då? 
Har även haft rätt mycket dubbelslag på hjärtat igen. Börjar fundera på om det är när jag haft en hektisk period och sedan trappar ner, som det kommer. Det var ju en hel del i samband med familjen Åströms flytt och ombyggnad. Då, när vi var mitt uppe i det hade jag inga som helst känningar. Ett skit är det, men på måndag och onsdag ska jag utredas med isotopröntgen. Skulle ha gjort det redan i höstas men då blev jag förkyld. Min största skräck är att dom ska säga att jag har kärlkramp. Då blir jag riktigt, riktigt ledsen. Det arvet kan jag väl slippa i alla fall. Snälla  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback