Snubigt och eländigt

har det varit den här helgen. Inte klarade jag mig från förkylningen. I dag rinner näsan som ett vattenfall och huden under näsan svider som attan.
Dessutom har magkatarren varit elak. Jag har haft ont hela helgen. Träningen har fått ligga nere. En riktig skithelg med andra ord. Tittade på Melodifestivalen i går och blev otroligt förvånad över resultatet. Att The Ark skulle gå vidare var väl väntat men att Marie Lindberg eller vad hon heter gick direkt vidare var en överraskning. Kul.
I dag på förmiddagen var familjen här och jag lekte Askungen med Mathilda. I klädd en bit glansigt presentpapper från midjan och ner och en bit prinsesstyg runt bröstet samt slutligen lite presentsnöre runt midjan blev jag styvsyster gabriella som var klar för balen. Ursnyggt! På eftermiddagen skjutsade jag upp Stefan till Arlanda för vidare färd till Köpenhamn. Därefter hämtade jag Mamma och vi åkte till Maxi och handlade lite. Sedan följde jag med henne hem och åt middag med henne.
Mamma har upptäckt en knöl på ryggraden i ländryggen. En hård knöl c:a 1 cm i diameter och det gör mig skiträdd. Hon ska kontakta en läkare i morgon så får vi hålla tummarna för att det inte är något allvarligt för hur kommer det att bli då. Det törs jag inte ens tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback