Mycket märkligt!

Efter en torsdag med hackande, hostande och snorande + huvudvärk. Och efter en natt med rinnande näsa. Trodde ett tag att jag blödde näsblod! Det verkligen rann ur näsan. Fick ligga med papper under näsan tills jag somnade. Dessutom, svalde och svalde ja för att försöka förhindra hostattacker. Jag somnade väl ordentligt någon gång efter midnatt. Och då drömde jag om.........Bert Karlsson!
Jag gav honom en komplimang för att han blivit så smal. Haha. Måste ha varit riktigt sjuk i natt.  Jag vaknade sent 06,45 och masade mig ur sängen. Ingen matlust alls.  Jag fick i alla fall i mig lite gröt och en halv knäckemacka. Jag fortsatte att må lite illa på väg till jobbet. Men så på fikat tog jag en banan och lite te. Nu känner jag mig i stort sett bra. Knepigt! Men fredag eftermiddag och helgen får bli lugn för säkerhets skull. Stefan har ju varit sjuk hela veckan och jag vill inte bli liggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback