Trött, tröttare, tröttast...

är jag. Det känns som om jag alltid är trött numera. Jag sover aldrig en hel natt. Jag vet inte varför jag vaknar så många gånger varje natt. Det är inte så att jag fryser eller svettas eller behöver gå på toa. Så varför får jag inte sova? Jag ligger iof aldrig vaken långa stunder. Jag vaknar vrider på mig lite och somnar om ganska fort. Men det känns som om jag aldrig hinner komma ner i den där riktigt djupa sömnen. Det är jobbigt. En hel natts sömn utan avbrott ligger mycket, mycket högt på önskelistan. 

Kommentarer
Postat av: Lena

surfade runt och hamnade hos dig. Läste om sömnproblemen...känner så väl igen detta...och visst är det irriterande med detta ständigt vakna stunder på nätterna.

Postat av: Marianne

Hej Lena
Kul att du tittat in på min blogg. Ja det är verkligen jobbigt att inte få sova en hel natt. När man inte har små barn längre trodde man ju att man skulle få sova ostört. Men så är det inte. Har tittat in på din sida som hastigast och såg att vi delar intresset för läsning. Ska titta vidare vid ett annat tillfälle. Nu ska jag klara av tjejmilen. Dock inte springande utan med stavgång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback