Usch, usch...

Efter en enda sjukdag känner jag mig helt uttråkad! Jag orkar nästan ingenting. Allt sånt man tänkt göra om man eventuellt blir sjuk...det orkar man inte! Ingenting smakar något.... och man bara ligger på soffan eller sängen. Det är skittråkigt.
Kom på i morse att jag varit sjuk fler gånger det senaste året, än jag tidigare varit på säkert 10 år. Funderar på om det beror på den psykiska påfrestning som Pappas inneburit för mig. En magsjuka i oktober 2005, magkatarr i mars och nu superförkyld. Jag hatar att vara sjuk. Dessutom vet jag inte hur det kommer att  gå med isotopröntgen på måndag.
Stefan som också är jätteförkyld har dessutom fått problem med sitt öga. Han har åkt till Akademiska för att kolla det.
Han är något piggare än mig, så han jobbar hemifrån. Skönt med lite sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback