Tråkigt....

...ännu en trist sjukdag har gått. Jag hatar att vara sjuk. Jag vill kunna göra allt som jag brukar göra.
Om jag får sova i natt kommer jag att gå till jobbet i morgon. Det får väl bli varannan dag om det är så att det blir sämre igen.
Grönan

Som tur var kom TARA. Lite förströelse i tristessen.

På eftermiddagen kom Mathilda och höll mig lite sällskap. Vi lekte med Barbiedocksfamiljen.
Dom fick gå på Gröna Lund!

Grö

Dockorna åker karusell i stora fruktskålen. Närmast kameran spökhuset. i övre vänstra hörnet står restaurangen. Mitt i står fritt fall i form av en upp och nervänd vas. Längst bort står fiskdammen och i övre högra hörnet står vilda musen i form av ett bilgarage.
Ja, ja vad gör man inte för att få tiden att gå. Kul hade vi i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback