Underbara fredag!

Snart är det dags att gå hem. Så skönt! Ska bara sätta mig vår min soliga baksida och ta en kopp kaffe och njuta en stund. Sedan ska jag fixa skomakarlåda till mig och Stefan. Den med ett glas rött vin till, mmmm
Och i kväll ska vi bara ligga i soffan och slötitta på TV. Ska bli så skönt, så skönt. Det var ett tag sedan vi kunde göra det, Förutom när vi var sjuka förståss, men det är ju inte samma sak.
Ska väl slutföra gardiner och draperi på eftermiddagen också, men det tar inte så lång tid.
 I går kväll var vi och handlade lite åt oss och åt Mamma och Pappa. Vi fikade lite med M & P när vi lämnade av varorna. Pappa mådde ganska bra. Vet dock inte om han tagit in att hans bror gott bort.
Det är så svårt att umgås med Pappa på ett naturligt sätt tycker jag. I och med att han inte talar och man inte riktigt vet hur mycket han förstår, blir det lite konstigt. Jag vänjer mig nog aldrig.
45 min till hemgång. Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback