Lunch hos sonen

och middag hos dottern. Inte illa!
I dag firade vi sonen som fyllde 29 år i tisdags. Det var lite "jul" aktigt firande tillsammans med honom och hans Sandra. Nicklas svärfar med fru och barn, Sandras Mormor & Morfar, Nicklas Mormor, syster, svåger och syskonbarn. Och så vi förståss. Trevligt och gott var det. Eftersom vi inte firar jul i hop med Sandras familj var det trevligt med det lite juliga temat.
Efteråt var Stefan och jag och fixade den försenade presenten till en kille som slutat på jobbet för 2 månader sedan.
Sedan åkte vi till Familjen Åström och Stefan satte upp de sista listerna i Melkers rum. Jag lekte lite med barnen innan vi åt middag. Fikade och fick nybakade lussebullar. Juligt hela dagen liksom...
När vi fikade tog Sandra fram en present till oss för att vi hjälpt till med huset. Vi fick en dag på Hasseludden. Tok-ungar. Vi blev jätteglada, men det hade dom inte behövt. Vi vill ju så gärna hjälpa till. Jag kan erkänna att jag ibland varit lite orolig för att jag inte skulle få hjälpa till. Att dom skulle säga att dom kunde måla själva eller så. Och vi har varit lite oroliga för att dom ska tycka att vi kommer och kör över dem. Men det törs jag inte säga till dom...hihi. Men nu är det färdigt och nu får dom bestämma när dom vill att vi kommer och dom kanske kan komma hem till oss. För det var faktiskt länge sedan.
Vi har i alla fall världens finaste barn och svärson/dotter. Tack för att ni finns!
Stefans syster ringde och sade att dom inte kunde komma nästa helg. Vilket innebär att jag inte behöver städa! Det skulle jag gjort i går, men det gjorde jag inte.

Halvklart och ca 10 grader varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback