Tisdag 21 februari 2006

Natten mot tisdag en vaknade jag kl. 00,30. Stefan hade fortfarande inte kommit hem! Nu blev jag rädd. Han skulle ju bara åka från Köpenhamn, en resa på 1 timme. Nu var han 1 1/2 timme sen. Om det varit försenat borde han ha ringt tidigare. Jag for upp och letade efter telefonen och ringde upp honom. Då satt han i en taxi på väg från Arlanda. Flyget skulle gå från Köpenhamn 22,45 men dom hade fått sitta i planet och invänta ett annat plan eller nåt. Han hade väl sagt fel till mig ang. ankomsttiden. Usch vad rädd jag blev. När han väl kom hem var det svårt att somna om igen. Jösses vad trött jag var när klockan satte igång.
Mamma och Eva åkte till Ikea och köpte lite småprylar innan dom åkte och hälsade på Pappa.
Jag var på vattengympa på kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback