Måndag 6 februari 2006

Trist och tråkigt! Jag gillar inte måndagar, men vem gör det? När ska det smälla till och ge en vansinnigt stor utdelning på mina stående lotto- & jokerrader. Men, skulle jag vilja sluta jobba om jag vann mycket pengar? Jag vet faktiskt inte. Det skulle vara om jag hade något annat att engagera mig i. Men vad skulle det vara tro? Jag hinner nog fundera både en och två gånger innan det är aktuellt.
I dag hade vi personalmöte på jobbet. Det gav väl ungefär lika mycket som vanligt. Nada!
Har inte gjort något speciellt idag. Mailade till biståndshandläggaren för att meddela att Mamma tackat nej till lägenheterna hon anvisats samt berättat vad Pappa utsattes för i lördags. Jag bad henne ge deras fall högsta prioritet. Inte för att jag tror att det hjälper, men det är bara att ligga på, det har vi ju märkt.
Eva ringde upp enhetschefen på Arhem och berättade för henne om påhoppet på Pappa. Hon hade ingen aaaning om det men skulle prata med sköterskan. Vi får väl se hur det går i morgon när Eva och Mamma kommer på besök hos Pappa. I dag fick han inget besök.
Jag gick 4,5 km på gåbandet innan jag sjönk ner i fotöljen för lite TV-tittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback