Mat & Fika med barnen

Söndag 4/9
I dag blev jag bjuden på mat hos Sandra & Micke. Skulle bara åka över en snabbis för jag ville hem och fixa en massa som blivit efter.

Jag bjöds på pastagratäng och sallad. Mycket gott. Efter maten pratade vi om växter och kollade i en trädgårdstidning som Sandra köpt. Vi blev så inspirerade att vi åkte upp till Eurostop för att inhandla växter. Sandra köpte växter till sina rabatter och jag köpte till mina utekrukor.

På Maxi sammanstrålade vi med Nicklas & Sandra Ö. Dom följde med hem till Sandra & Micke och fikade så då stannade ju jag också. Vi åt smarrig fruktsallad och vaniljvisp. Det var himla trevligt att umgås med båda barnen och deras respektive. Vi träffas så sällan allaihop. Stackars Stefan som inte fick vara med pga. utlandsresa för jobbets räkning.

Efter en timme eller två åkte jag hem och fixade mina krukor.

Så här fina blev två av krukorna.
Trappkrukan                    Krukan på garageuppfarten 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback