Måndag 31 oktober 2005

Strålande sol och ca 10 grader varmt. Det är oktobers sista dag! Märkligt. I morse åkte jag med Stefan eftersom jag hade en massa varor med mig och Sandra har min bil. Tyvärr kommer jag inte att kunna (våga) gå till och från jobbet längre. Inte förrän det blir ljusare igen. Jag törs inte gå genom skogen när det är mörkt och nu blir det ju mörkt redan vid 4-tiden på em. Jag får väl skaffa mig ett gåband hem.
I dag får Pappa inget besök. Hoppas att han inte blir ledsen då. Han kanske sover bort hela dagen, så är han pigg när Mamma och Eva kommer dit i morgon.
Eva hade ringt till Löwet och hört efter hur det var med Pappa. Dom sa att han var pigg idag. Så typiskt. Dom sa att det räckte med att han duschade så blev han jättetrött. Hur kommer det att bli, när han kommer hem. Han kommer nog att sova väldigt mycket. Hur blir Mammas dagar då? Oj, oj så mycket frågor det finns som behöver ett svar.
Sandra var här på kvällningen och lämnade tillbaka min bil. Hon hade varit på Pauluns näringscenter och fått en massa tips och kostråd. Hon verkade nöjd. Kul, hoppas att det funkar.
Jag har blivit så himla rädd för att någon annan av oss ska råka ut för samma sak som Pappa. Vi måste hålla koll på vikt, blodtryck och kolesterolvärden. Ingen är värd att drabbas av den fasansfulla skada som kan bli följden av dåliga värden. Lilla Pappa varför skulle du drabbas av just detta? Mina tårar är tillfälligt slut, men mitt hjärta gråter för dig.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback