Måndag 7 november 2005

I morse var det hyfsat väder. Var dock tvungen att ta bil eftersom vi skulle ha personalmöte på jobbet.
Mötet blev väl lite av ett fiasko. Vi tragglar samma punkter gång på gång. MA blev arg och lämnade mötet efter en liten stund pga av att en annan anställd får ha sin hund med sig. AN sa att han givit sitt tillstånd tills dess att intyg om allergi kunde visas upp. MA beställde tid hos företagsläkaren för att fixa ett sådant.
Resten av arbetsdagen hände inte mycket.
Ingen har varit hos Pappa i dag.
När jag kom hem hade jag fått min bok: För hjärtats skull - en bok om din hjärt- och kärlhälsa. Jag bläddrade lite i den och gjorde ett litet självtest om hur min livsstil och min mat påverkar mina hälsoförutsättningar. Jag klarade det jättebra! Jag har en näst intill perfekt livsstil för bra hjärt- coh kärlhälsa. Jag har gjort allt för att optimera oddsen för ett långt och hälsosamt liv! Inte illa. Kanske att det kan lugna min oro. Fick ändå för mig att jag måste ut och rör mig. Kl. 19 gick jag ut och gick i rask takt. Jag kryssade på våra villagator fram och tillbaka. Det tog nästan 20 min och var 1550 m. Hann precis in och duka innan Stefan kom från spinningen. Jag hade gjort en jättegod Broccolisoppa som vi åt med lite creme fraiche och strimmlad kycklingfile (smörgåspålägg). Jättegott.
Kvällen tillbringades framför datorn med bokföring. Hoppas att jag snart slipper det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback