Härlig långhelg...

Eftersom jag hade ledig fredag och sedan klämdag i går så fick jag hela fem lediga dagar. I fredags var jag och hjälpte mamma lite. I lördags var vi barnvakt till Max medan Sandra och Nicke jobbade ikapp med fakturering. Efter en stunds lek hemma hos dem åkte vi till familjen Åström för att Max skulle kunna cykla. Men det blev traktorn i stort sett hela tiden. Han älskar den.
Stefan hjälpte till att sätt upp blomsterlådor under deras köksfönster medan jag mest gick och höll koll på Max.
Efter ett par timmar åkte vi tillbaka hem till Max.
När Sandra och Nicke kom hem åkte vi hem till oss.
Jag var så trött efter en hel dag ute så jag slocknade i fotöljen framför TV:n.
I söndags pysslade vi mest här hemma. Mathilda kom och hängde med oss. Vi hämtade upp mamma/gammelmormor och tog med henne hem till oss.
Sandra och Micke kom och fikade med oss.
Det är så härligt med sommaren och värmen. Det blir lite mer spontanfika.
Mamma stannade och åt middag med oss. Hon var trött och hade ont och låg en lång stund och vilade sig på min säng.
Efter middagen skjutsade jag hem henne igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback