"Sjukhusbesök" gånger två.

I onsdags var det dags att lämna tillbaka ekg-utrustningen. Men först var det dags för läkarbesök på KS för Stefan. Ett inte så roligt besök. Men vi får hoppas att allt går bra. 30 min efter utsatt tid fick vi komma in. Själva mötet tog ca 45 min. Något omtumlade lämnade vi mötet. I sjukhusentren köpte vi varsin lunchlåda. I tät och rörig trafik tog vi oss in till Riddargatan där jag skulle lämna EKG-mätaren. Även nu upplevde jag personalen som nonschig. Nästa gång ska jag be att få komma någon annan stans. Vid tvåtiden var vi tillbaka i Märsta. Jag lämnade av Stefan hemma och åkte till jobbet. Stefan skulle åka till Holland på arbetsresa. Efter jobbet åkte jag för att hämta upp Max som följt med sin kompis Sebbe hem efter dagis. Det hade börjat snöa och det var mörkt. Sebbe bor en bit ut på landet och det vsr lite läskigt men gick bra. Vi lekte och busade tills det var dags för Max att sova. Han somnade strax efter åtta. Sandra och Nicklas kom hem strax efter 23 och jag var hemma vid midnatt. Det blev en sömnlös natt för mig. Det tog lång tid att varva ner och många tankar snurrade i huvudet. 05,10 larmade mobilen.

 

Väntan på att komma in till Stefans läkare.

Sonja som hela tiden sökte min uppmärksamhet. Hon var på mig hela tiden.

Snö vid midnatt när jag kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback