Äntligen helg igen....

Efter jobbet åkte jag hem direkt. Stefan jobbar hemma som vanligt på fredagar och hade dessutom hunnit med ett spinningpass när jag kom.
Vi åt lite lunch och hann ta en fika inna det var dags för honom att åka till naprapaten. Jagåkte till Coop och handlade lite. Jag hann hem och satte mig i en baden baden och läste en stund innan Stefan var tillbaka.
Sandra ringde och undrade om vi kunde hämta barnen då hon satt fast i köer. Klart vi kunde.
Vi gick ner till Melkers dagis dit även Mathilda gått. Dom blev så glada när vi kom och Melker slängde sig i Stefans famn.
Vi tog vägen genom skogen hem till familjen Åström. Det blev ett litet missförstånd så Melker som cyklade och Stefan gick hem till oss och Mathilda och jag gick hem till dom. Vi trodde att "grabbarna" var kvar i skogen eftersom Melker ville köra lite "Dirtbike". Men efter ett tag ringde Stefan och undrade vart vi var...
Sandra kom ganska snart efter att vi kommit hem till dem.
Stefan och Melker kom också ner och Stefan och jag gick hem igen.
Jag satte en pizzadeg innan jag dammsög och torkade golvet i uterummet.
Sedan gjorde jag pizzan och vi åt i uterummet. Härligt.
Nu har vi tittat på Så ska det låta som vi tyckte var sådär.
Jag är trött och det blir nog en tidig kväll.


Hembakad god pizza. Tomatsås, mozzarella, pepparsalami, rökt skinka, lök och räkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback