Stoppa tiden.....

....sista maj idag och 1:a JUNI i morgon! Det är ju inte klokt vad tiden rusar iväg. Ska det gå så här snabbt är ju sommaren strax över. I och för sig har vi ju Cypernresan att se fram emot. Men jag vill ju ha en lång härlig sommar innan dess.

Jobb i dag som vanligt. Jag gick en rask promenad på lunchen i dag med. Ska försöka hålla det när vädret tillåter. Det blir ju ingen lång motionsrunda. Knappt 1,7 km. Men jag går raskt och får upp pulsen lite.

Efter jobbet hämtade jag mamma och körde henne till Dressman för att lämna igen en jacka som hon köpt till pappa.
Efter det åkte vi till Plantaget och köpte lite jord, några krukor och några plantor.

I kväll har jag gjort köttfärsås på 800 g färs.  En del av det blir matlåda till i morgon.



Exakt klockan åtta kom Stefan hem från sin dagstripp till Finland.

Resten av kvällen har gått åt till småplockande med lite av varje.

Nu är jag trött och ska hoppa i säng och läsa lite.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Mmm köttfärssåsen såg jätte mumsig ut.

Vad du är duktig som går ut å går på lunchen, längden spelar ju inte så stor roll, du rör ju på dig ist för att sitta still. Bra jobbat;)

Kraaaaaaaaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback