Världens bästa Caroline af Ugglas....

Där snodde jag Sandras rubrik lite grann.

Näst sista körövningen innan konserten i Berwaldhallen den 23 maj.
Den gick i stort sett bra.
Jag lyckades dabba mig två gånger dock.
Ena gången var jag för snabb av avsluta och den andra sjöng jag lite fel text. Men såna misstag gör ju även dom stora artisterna!


Bilden har jag snott från Sandra

Här lyssnar vi på hur det låter.
Caroline vill att vi ska komma upp på scenen ibland och lyssna. Det är ju svårt att höra när man står där nere.

Efter kören tog vi oss raskt till Katalin där Caroline och Heinz hade konsert.
Det var några till från kören. Kul! Vi stod alldels intill scenen.
Det var magiskt! Vilken inlevelse hon har när hon sjunger.
Roligt också att vi fick köra lite när hon sjöng Snälla, snälla.

Bilder från Katalin.



Caroline och Heinz i duetten "Du var mitt hjärta" Heinz har en fantastisk röst som han borde låta andra lyssna till lite oftare.

Caroline af Ugglas och Heinz Liljedahl. Så Bra!


Carolines tuffa kängor. Sandra plåtade. Men det var inte lätt hon är ju aldrig stilla.

Vem förutom Caroline skulle komma på att tejpa fast axelbandet med svart tejp?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra sammanfattat mammsen - och jag instämmer; Vem mer än Caroline skulle ha kommit på att tejpa axelbanden???



Kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback