Alla lurade?

Då har det sista (?) svaret på DNA testet kommit...och Stefan är ännu mer ovetande. Vem är hans biologiska far?
Enligt det senaste testet som gjordes på hans pappas (adoptiv eller enligt egen utsago biologiska) brors barnbarn (H) så har dom inte samma y-linje.
Det betyder att om inte H:s mamma eller hans farmor eller farfarsmor uppgivit fel far till sina barn så kan inte Stefan och han vara släkt.
I så fall har både Folke (som tagit på sig faderskapet) eller Harry (som adopterat men också till flera personer sagt att han är biologisk far) blivit lurade.
Nu är Stefan till utseendet så lik sin adoptivfar så man är ju benägen att tro på dom rykten som vi tagit del av de senaste halvåret och som säger att Harry är hans biologiska far och Majken hans adoptivmor.
Hur han nu ska gå vidare vet inte jag. Han är såklart besviken och jag misstänker att han kommer att försöka att få fram DNA-retser från prylar som tillhört Harry.

Jag kan tycka att han borde lägga ner sökandet men förstår också att han verkligen vill veta sitt ursprung. Hur han än går vidare stöttar jag honom i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback