Ledig fredag

När jag vaknade i morse var det strålande sol från en klarblå himmel. Trevligt.
Efter en lugn frukost bäddade jag rent i sängarna innan jag tog tag i lite städning.
Det blev inte så mycket städat då jag lovat mamma att komma till dom och baka bullar.
Först tänkte jag promenera dit men det hade börjat dyka upp mörka moln på himlen. Dessutom hittade jag två kuddar som tillhörde soffan dom tagit över från oss och då blev det för bökigt att gå med en stor kasse.
När vi fikat och bakat tog jag mig via en tur till Coop hemåt igen.
Stefan var hemma när jag kom hem.
Jag tog tag i städningen igen och hann med ett rum innan det var dags för middag. Innan middagen busade vi lite. Vi körde ner en fåtölj och ställde in hos Sandra och Micke. Sandra hade sagt att hon ville ha den och nu var dom inte hemma. Vi har inte hört något från dom så dom kanske är skitförbannade på oss. Kanske står fåtöljen på vår uppfart i morgon när vi vaknar, den som lever får se.
I kväll har jag börjad med gardinerna till TV-rummet. I morgon måste jag köpa en ny gardinstång.
I morgon ska vi också åka till Kistamässan och kolla på Äntligen Hemmamässan.
På söndag firar vi Thordan som fyllde år i måndags.


Eva och Inger, så här ser det ut hos mamma och pappa nu.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Såklart vi blev glada!

Skulle ringa.. och så hittade jag inte telefonen.. och så blev det för sent... Sen så fick Micke tacka på FB i stället :)



Tackelitack!



Seee you tomorrow!



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback