Torsdag igen...

...och därmed kör! I kväll får vi träna med Heinz igen. Caroline får inte ledigt från SVT och Melodifestivalen. Det blir ju inte riktigt samma sak men vi får in texterna i alla fall. I kväll åker jag ensam och sedan sluter Stefan upp i Uppsala.
Vi ska vara i en ny lokal och jag vet inte hur det är där, om jag kommer in tidigare eller får stå utanför och vänta.

Jag misstänker att grannen hade haft inbrott i går. En polisbil dök plötsligt upp och poliserna gick in till dom. Det såg ut som om dom gick in i grannens sovrum där dom har en altandörr. Vi måste höra efter om det är så. Det känns mycket olustigt tycker jag även om vi har larm. Det är flera hus runt om i vårt område som har haft påhälsning både en och två gånger. Var det ett inbrott i går så var det andra gången i det huset. Men den gången var det andra som bodde där.

Usch jag tycker inte om när det kommer så nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback