Bio idag igen....

Oj,oj nu har vi varit på bio minst 4 ggr i år. Inte illa.
Idag såg vi sista delen av Millenium filmerna, Luftslottet som sprängdes. Den har ju inte fått lika bra kritik som dom två tidigare. Men jag tyckte att den var jättebra.
Jag är så otroligt imponerad av Noomi Rapace i rollen som Lisbet Salander. Hon är verkligen Lisbet som jag tänkt mig henne när jag läste böcker.



Efter bion gick vi en runda på Clas Olsson, vi skulle BARA titta på en batteridriven konservöppnare. Vi kom därifrån med en förpackning julgranskulor, en sats skruvmejslar, en väska till kameran, batterier och glödlampor.
Nu ska jag sätta mig med min bok så att jag blir klar med den någon gång. Har hållit på i flera veckor med samma bok. I bland blir det så, det går trögt. Andra perioder läser man bok efter bok.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att ni kom i väg på bio och att ni gillade den! Puss & kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback