På plats

Gassande solsken, härliga pooler varma böljor. Mycket bättre kan det knappast bli. Vädret är inte riktigt lika bra som det brukar vara men det är fullt tillräckligt med 29-30 grader på dagen och runt 23-24 på kvällarna. Än har vi inte gjort så mycket annat än solat och badat. Klumpiga jag glömde att smörja in mig på bröstet första dagen och brände mig förståss. Men det var inte så farligt. Jag har nu fått den förkylning som familjen runt mig hade innan vi åkte. Inte kul. Fast jag är hellre förkyld på Cypern än hemma. Nu har jag dock förstått att det har varit jättefint väder hemma också. Men jag tror inte att det går att sitta ute i shorts och kortärmat kvällstid. Jag unnar alla hemma i Sverige dom soliga dagarna och hoppas att vädret håller isig ett tag till.
Nej nu är det nog dags för en eftermiddagstur ner till havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback