På besök i Saltis

I fredags hämtade jag Mamma och vi åkte till Sicklas Köpstad för att träffa Eva. När vi kom dit strålade solen från en klarblå himmel och det var ljuvligt varmt. Vi satte oss utanför och väntade på att Eva skulle komma med tåget från Neglinge. När hon kom gick vi och fikade och åt jättesmarriga mackor. Vi gick därefter en sväng in i gallerian där jag köpte mig en mörkblå blus på HM. Vi köpte även lite "skönhetsprodukter". Sedan åkte vi vidare till Forum Nacka där jag köpte ett par jeans. Forum Nacka är under ombyggnad och det är riktigt rörigt. När vi skulle åka därifrån hittade vi inte bilen. Och vi var inte ensamma. Först kom en tjej fram och frågade om vi också letade efter bilen. Hon hittade inte sin och visste inte ens om hon var på rätt våningsplan. Vi sa att detsamma gällde oss. När vi gick in i gallerian igen för att eventuellt hitta en annan utgång till garget mötte vi ett par som också funderade över om dom gick rätt. Det var med andra ord rätt dåligt skyltat.
Nåväl... till sist hittade vi bilen och åkte hem till Eva. Innan middagen gjorde vi lite "skönhetsvård". Vi tog bort lite missprydande hår och lade en mask under mycket fnissande och skratt.

Mamma får hjälp att sätta fast sin skönhetsmask.

Eva och jag med mask.



Och oj vad vackra vi blev.
Det blev en trevlig kväll med god mat och mycket prat.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad.... ehrm... fina ni är...



Pöss!

Postat av: inger pudas

Fy sjutton vilka sexbomber till släktingar man har. resultatet måste ha blivit strålande. Ha ha.

Nu får jag vara den fula ankungen.Hej då.

2008-09-09 @ 19:05:03
Postat av: Marianne

Haha.. ja gud vad du får skämmas nu Inger. Hädanefter får du nog ett steg bakom oss snyggingar. Kram lilla syster

2008-09-11 @ 11:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback