Nytt år!

God fortsättning på det nya året! 2008!

Vad kommer det att ha i beredskap åt oss? Det återstår att se.

Vi försökte summera 2007 häromdagen vad det gäller oss privat.

Vi konstaterade att det inte hänt något speciellt som vi kunde placera under bästa eller sämsta. Det har varit ett ganska bra år. Roligast är nog att jag började sjunga i kören. Andra bra saker är att Mamma och Pappa fick en lägenhet på äldreboendet. Vilket innebär att det blivit lugnare för mig och mina systrar. Bra var också att vår chef till slut pensionerade sig. Kanske hemskt att säga men han ville egentligen inte vara där och drog ner stämningen och resultatet på hela företaget. Något riktigt tråkigt har som tur är inte hänt.


Under det nya året ska vi försöka att äta ännu lite bättre. Jag måste försöka få ordning på min mage, inte så mycket storleken utan mer hur den fungerar och Stefan behöver minska omfånget.
Nu blir det nya tag med motionen också. Under julhelgen har det inte blivit så mycket promenerande. Där vi befunnit oss har det mest regnat och då är det inget kul att ge sig ut.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

God fortsättning till dig.....

Postat av: Christina

God fortsättnig och ha det gott. kram

2008-01-04 @ 22:09:43
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback