Så typiskt...

..har tänkt ta med mig två ytterkrukor till jobbet i flera dagar men glömt dem hemma på bänken i tvättstugan. I dag kom jag ihåg dom. Då välter väskan dom ligger i medan jag plockar upp frallorna till morgonfikat. Krukorna åker i golvet från nästan 1 meters höjd och.....går i två delar. Nu står dom i fönstret, ihoplimmade med det enda klistret jag har här....RX lim för papper. Två gummisnoddar håller ihop dem så länge. Vi får väl se om det funkar. Så typiskt mig.
För övrigt är det fredag och jag slutar 13,15. Härligt. I kväll har jag blivit medbjuden på Diggilo av Sandra. Det blir vi två och Mathilda samt en picnickorg. Ska bli kul

Kommentarer
Postat av: Typiskt!

Vilket elände... Men det kanske blir jättefint med gummisnoddar och allt... Puss!

Postat av: Marianne

Ja, jättetjusigt blev det. Hihi

2007-08-10 @ 14:50:00
URL: http://marianneekwall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback