Ännu en dag....

.....har släpat sig fram. Nu vill jag bli frisk igen. Jag har sovit en dryg timme medan Stefan satt på ögonakuten, stackarn. Tur att han åkte in, han hade ett tryck på över 50 i ögat. Det blir ett nytt besök i morgon bitti.
Sandra, kom förbi och lämnade tillbaka min bil som hon haft idag. Hon såg trött och uppgiven ut. Lilla gumman, det strular med än det ena än det andra. Men snart är det väl slut på tjafset får vi hoppas.
Hon har tusen saker att tänka på och fixa hela tiden. 
Skulle vilja hjälpa henne mer, men just nu orkar jag inte. Hoppas att jag mår bättre i helgen. 
Nu är det snart dags att hoppa i säng. 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men hallå - du hjälper ju oss hur mycket som helst ju!!!!

Vi är oändligt tacksamma ska ni veta!

Puss på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback