Första snön...

faller från himlen idag. Och jag har inga vinterdäck på bilen. Har inte kunnat fixa det pga sjukdom. Det blev en lite nervös färd till sonens däckverkstad i morse. Tur att vi har en son med däckverkstad så att man bara kan komma förbi sådär. Nu var det inte så halt som jag trodde det skulle vara. Vill inte vara med om samma sak som förra året när bilen bara gled rakt ut i en korsning utan att jag kunde göra ett skit.

Natten till idag blev helt OK. Lite hosta precis när jag var på väg att somna, men det var inte så farligt. Jag har sovit ganska bra.
Nu får det vara nog med förkylning för ett tag , tack!
Men man får väl vara tacksam att det bara är en förkylning, med tanke på gårdagens "Rosa Bandet" gala.
Ja, jag är väldigt, väldigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback