Promenad och hjärtarytmi...

Usch i ett par dagar nu har jag känt av mitt hjärta igen. Nu känns det som om det sitter mitt i bröstkorgen och liksom darrar till lite. Ibland får jag nästan för mig tt det kanske är tarmen men så känner jag någon gång att pulsen hoppar till också. Jag blir galen på detta skit. Det är så jäkla obehagligt och jobbigt.
I går gick jag fram och tillbaka till jobbet. 3350 m i vardera riktning. På hemvägen gick jag genom vattenparken. Tog det ganska lugnt och gick ut på den nybyggda spången och tittade på änderna. Fotograferade lite också. Det var riktigt härligt väder och det blev en skön promenad.
Stefan var på spinning och kom inte hem förrän halv åtta så jag hade inte speciellt bråttom.
Jag tog hand om kycklingrester och gjorde en smarrig sallad till middag.
ängst bort finns ett picknicbord. Trevligt. Här har man inte fått gå ut tidigare. Det brukar gå någon typ av nötdjur där. Stora svarta saker som jag inte vet vad det är. Någon typ av oxe kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback