Mickel räv....

I går kväll när jag satt och tittde på tv tändes plötsligt vår belysning på basidan. Vi har rörelsedetektor. När jag gick och kollade såg jag en stor räv som gick längs tomtkanten och bort mot dammen. Jag sprang in i sovrummet där jag inte hade någon lampa tänd och där jag kundestå osedd och titta på den. Den strök runt vid dammen en stund innan den kom mot huset. Lampan på redskapsboden tändes också men det brydde den sig inte om. Den slank runt hörnet och följde häcken längs framsidan. Jag kunde följa efter och titta på den tills den kom till det ställe där vi hade fågelbordet. Sedan vet jag inte vart den tog vägen.
Bild från Wikipedia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter
http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett tv-program? Är du släkt med en jätte stor kändis? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-13 @ 14:48:49
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback