Slottsträdgården Ulriksdal och Stinsen

I dag efter jobbet väntade vi in besked om Stefan och Nicklas skulle få göra sin ballongfärd. Som vi misstänkte blev den inställd pga dåligt väder.
Vi drog då iväg till Slottsträdgården Ulriksdal och köpte lite växter. Jag älskar att gå runt där och titta på alla växter. Det är rent livsfarligt att gå där. Vår nota sluta på dryga 1400:-








Mitt ibland alla vackra saker sitter denna fruktansvärda hund. För det facila priset av 3695 kr kan den bli min!
Men jag skulle inte ge en enda krona för den.

Fruktansvärd är den.

Efter Ulriksdal blev det en tur till Stinsens köpcentrum. Stefan köpte byxor. Han har gått ner i vikt och dom gamla är för stora. Jag köpte ett skärp med guldkedja att ha i Berwaldhallen den 23:e.
En ny (fast) telefon blev det också. Våra gamla har fått spatt och går inte att lita på längre.

Väl hemma blev det grillning och middag i uterummet.

En riktigt härlig början på helgen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Synd att inte ballongfärden blev av, men det var väl inte helt oväntat som sagt...



Mysigt med Ulriksdal!



kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback