En kväll i globen...

I kväll har jag varit VIP gäst på Globen och Melodifestivalen.
Det var jag,  Sandra och Mathilda.
När vi kom fick vi först gå in i Annexet där vi bjöds på smarrig buffé och lite underhållning.
Mathilda fick en autograf av Anna Bergendahl som intervjuvades av Henrik Jonsson.
Kl. 19 fick vi gå in och sätta oss i Globen. Vi hade platser ovanför Green-room och såg scenen ganska bra om än på lite håll.

Vi fick ballonger och någon typ av lysstavar som skulle användas under olika artisters framträdande.
Jag tycker att startfältet var bra i år och hade svårt att välja ut en vinnare. Det låg och vägde mellan Salem al Fakir, Andreas Johnson och Anna Bergendahl. Som tur var så lade min mobil av strax innan jag åkte så jag kunde inte rösta i alla fall. Största jublet under kvällen var nog i mellanakten när en massa artister som varit med tidigare år sjöng.
Vi fick ju även höra en riktigt rockig version av förra årets svenska vinnarlåt La Voix.



Den ska jag INTE prova.







Här intervjuvas Dolph medan vi äter buffé. Jag har inte riktigt fatta hysterin med Dolph.

Anna Bergendahl.


Mathilda får en autograf av Anna.

Scenen

En av mina favoriter, Andreas Johnson.

Lysstavarna som bara skulle lysa ett kort tag sa dom. Dom låg i min kasse och lös hela kvällen.


Tack för i kväll Sandra och Mathilda!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kväll ni verka ha haft, härligt.

Önskar dig en bra söndag, kram

2010-03-14 @ 13:47:11
Postat av: Jenny

Åh vad ni verkar ha haft det mysigt och trevligt. Något år skall jag också uppleva festivalen på plats.. om inte annat genrepet ;-)

Postat av: Sandra

Tack själv för sällskapet!

Fina bilder oxå!



Den på Anna med min kamera med i bild blev ju cool :)



Puss!

2010-03-14 @ 23:11:43
URL: http://www.familjenastrom.se
Postat av: Sabina

AVIS!!!



Behöver nog inte säga så mycket mer;)



Kramkram

2010-03-15 @ 13:28:15
URL: http://grewe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback