Dag 4 av semestern

I morse sov jag lite längre än jag tänkt mig. Stefan hade redan åkt till jobbet när jag kom upp. Det blev frukost för mig själv.
Sedan kom Melker upp till mig helt ensam. En stolt kille som kan gå till Mormor själv. Att mamma kollar honom tills han kommit till långa trappan och mormor lägligt plockar jordgubbar precis ovanför trappan för att ha koll är inget han vet.
Stolt som en tupp är han den lille 4-åringen.
Efter en stund kom även Mathilda. Av med kläderna och i poolen. Och plötsligt dök även mamman upp.
Stefan kom hem tidigt och vi åt lunch tillsammans.
Efter lite mer badande åkte vi iväg för att leta efter "Cacher" som är familjens nya fritidssysselsättning. Kul.
Vi hittade två stycken för dem nya och sedan visade dom oss en som dom hittat tidigare. Det var lite kul för nu hade någon varit där och lagt en bricka som jag inte kommer ihåg vad den kallades. Den ska i alla fall förflyttas runt hela världen är det tänkt. Sandra tog den och ska ta den med till Danmark och lämna den i en cache där.
Nu var barnen trötta och vi begav oss hemåt.
Kvällen har gått i lugnets tecken. God middag på rester, 1 glas vin (det är ju semester för sjutton) och därefter kaffe,
Från och med har även Stefan semester och vi ska ta tag i lite som måste fixas hemma. Inga lata dagar mer alltså. I morgon kommer Sandra, Nicklas, Sandra Ö, Max och Ronja och äter med oss. trevligt. Micke och barnen åker till Enköping för att fira en kusin som fyllt år.


Lite bilder från dagen. Jag har hittat ett gratisprogram där man kan göra så här skojiga collage.







Brickan som ska med till Danmark.

Kommentarer
Postat av: BosseWeb

Jag skulle gärna vilja veta vad gratisprogrammet heter, tack!

Postat av: Marianne

Hej Bosseweb.

Programmet kan laddas ner här http://www.photoscape.org/ps/main/index.php

2009-07-19 @ 21:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback