Söndag 19 juni 2016

Det blev en riktig skitnatt. Jag kunde inte somna. 1,30 gick jag upp och kokade te med honung. 2,10 gick jag och lade mig igen. Försökte sova men vid 2,30 började fåglarna kvittra ute. Till slut somnade jag väl runt 3,30. 6,30 larmade mobilen. Det kändes inte så kul. Efter frukost åkte vi till gymmet för den sedvanliga söndagsträningen. Idag blev det bara Stefan och jag. Jag körde först Full body från Satsappen och sedan blev det lite styrka och balans.
 
Åkte hem och tog frukost nr 2. Ägg o avocadomacka.
 
Efter lunch åkte jag och hämtade mamma. Stefan avbokade en av våra Cypernveckor till hösten. Ett önskemål från mig. Jag gjorde lax i ugn med färskpotatis och romsås till middag. Jordgubbar och grädde till dessert. Halv sju körde jag mamma hem igen. Stefan gick på snigeljakt medan jag anmälde oss till Topploppet. Jag har haft rejält med arytmier Senaste tiden och inte velat köra pulsträning. Får hoppas att det ger med sig snart.
 
Nu är jag så trött och hoppas verkligen att jag får sova inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback