Julgransplundring igen och USA planering

I söndags var vi och hjälpte mamma att plocka ner hennes julgran och pynt. Vi fikade och hjälpte henne med lite annat också. När vi kom hem sprang jag på löpbandet innan middagen. 
På måndagen gick vi ner till fam. Åström för att planera vår Floridaresa. Det blev en massa bokningar av aktiviteter. Disney World, Universal studios, helikopter över New York mm. 
Vi blev kver några timmar och blev bjudna på god lasagne till lunch. När vi kom hem bestämde vi oss för att gå ut på en PW. Det riktigt skönt trots det trista vädret. En knapp timme var vi ute. Sedan smakade gott med mat. 
På kvällen beställde jag en begravningsblomma till på lördag. Det kändes väldigt konstigt. Overkligt. Satte också in en summa på Hjärt Lungfonden. 
Vi tittade på Sveriges Mästerkock. 
Jag hade svårt att somna när jag lagt mig för natten. Det var många tankar som snurrade i huvudet. 
Här planeras det och bokas. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback