Så var det söndag igen....

Min vecka bara rann iväg. Fortfarande ingen vår i sikte. DEt har varit riktigt kallt med ner mot 17-18 minusgrader.
Vi har haft sol som tur är.
I måndags och tisdags tränade jag. I onsdags morse var jag på cellprovtagning på vårdcentralen. Jag var ute i god tid och fick nästan en chock när jag kliver in i väntrummet och det redan sitter 30 kvinnor och väntar. På kallelsen stod det att det kan vara en väntetid på 5-30 min. 60 min fick jag vänta. Det vr drop in men tydligen inte bara för cellprovtagning. Lite dåligt planerat kan jag tycka. Inom 14 dagar ska jag ha fått veta om det var något fel. På kvällen var vi och handlade efter jobbet. I torsdags var det dags för kören igen efter två veckors uppehåll.
Det känns lite stressigt. Kommer vi att lära oss låtarna till konserten. Det är så svåra låtar och vi sjunger inte igenom dom ordentligt. Bara de svåra styckena ocgh stämmorna. Nu har vi en gång till innan det är uppehåll i två veckor igen. Stefan var inte med då han inte mått så bra den senaste veckan. 
Stefan fick åka in till till KS i tisdags då dom inte var nöjda med hans återhämtning. Nu fick han ny medicin som verkar ha lite bättre effekt. Vi får verkligen hoppas att det vänder nu.
Fredagen var ledig. Jag hade bokat tid hos Veronica på Salong Längtan. Tre hela timmar där jag bara blev omhändertagen. Först blev det manikyr. Därefter pedikyr och sist en härlig ansiktsbehandling. På eftermiddagen åkte vi och handlade och kvällen blev lugn framför TV:n.
 
Igår var vi först uppe på Maxi för att handla. När vi kom dit ville Sandra att vi skulle köpa sallad och äta med henne då hon jobbade.
När vi ätit färdigt åkte vi hem med varorna innan vi åkte vidare till Nicklas, Sandra och Max. I fredags natt kom kom dom hem från en vecka på Lanzarote. Vi fikade och tittade på bilder. Max ville att jag skulle stanna och leka med honom men tyvärr kunde jag inte det.
Därifrån åkte vi direkt till mamma och fikade. Vi stannade någon timma. Sedan var det dags att åka hem och laga middag. 
Strax före halv åtta körde jag Stefan upp till Arlanda. Han är på jobbresa. Den första efter operationen. Vi får hoppas att han kommer att må bra så att det inte blir för mycket för honom.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback