Inget särskilt....

...hände under onsdagen och torsdagen. Jobb på dagen och TV på kvällen. I onsdags gick jag på bandet i 45 min. Annars var det mest hushållspyssel och soffan som gällde. Stefan är fortfarande inte i toppform. Han är frusen på kvällarna och har feber. Än så länge får vi ta det lite lugnt.
Igår bjöds vi på tårta på jobbet då en av killarna fyllde år.
Idag är det ledig fredag och jag vaknade typiskt nog nästan i vanlig tid. Halv sju gick jag upp. Ordnade frukost som sedan kunde äta i lugn och ro samtidigt som vi plöjde igenom DN. Klockan 11 hämtade vi upp mamma och åkte till Thuns i Faringe. Ett lågprisvaruhus. Jag gillar inte såna ställen där kläderna hänger huller om buller och det mesta är sånt som ser att ha blivit över i andra butiker. Jag hittade i alla fall en röd sommarblus för 49kr. Deo till Stefan och mig själv. Tre paket servetter och en pocketbok. Vi åt lunch innan vi åkte hemåt igen. Vi stannade på Maxi och handlade en massa mat innan vi åkte hem med mamma.
Vi tog en fika när vi kom hem. Sen började städandet av köksskåp. Jag tog itu med glasskåpet. Det tog en jäkla tid och jag hann bara med två skåp innan det var dags att börja med middag. Idag blev det pasta med lax, räkor och aioli. Lät godare än det var men det var helt ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback