Syjunta och På ruta ett igen...

På måndagskvällen var jag på "syjunta" hos A-M. trevligt och gott som vanligt. Vi bjöds på god Tacopaj. I måndags kväll ringde också min doktor från Arytmimottagningen. Hon ville flytta fram mitt besök till tisdag morgon istället för torsdag eftermiddag. Det passade mig perfekt. Jag gick upp 5,15. 7,45 åkte jag hemifrån. Tidigt ifall det skulle hända något i trafiken. Men det var lugnt. Sportlovet märktes tydligt. Redan 8,10 körde jag in på parkeringen. Jag fick vänta rätt länge innan jag blev inropad. Under tiden var det en annan läkare som sprang och letade efter sin patient. Till slut frågade han mig om han kunde hjälpa mig under tiden men då var klockan 8,55 och jag hade ju bokad tid 9,00. Han kunde ju ha frågat lite tidigare.
Alla mina undersökningar visade ungefär samma som 2006! Inget större fel på mitt hjärta alltså. En liten, liten förtjockning av en vägg i en av kamrarna bara. Samma som 2006. Mina arytmier har minskat den senaste tiden. Förmodligen för att det lugnat sig lite runt oss.

På vägen till bilen gick jag förbi Bistron för att köpa med mig lunch. Det blev lax och spenatpaj och sallad.

Kl. 10 var jag på jobbet.
På kvällen var jag så trött att jag stupade i säng vid 22. Tror jag somnade på två röda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback