Min lediga fredag....

Har för andra veckan i rad tillbringats på KS. Idag något längre stund än förra fredagen då jag var dödligt trött. I morse skulle jag ha träffat en Osteopat inne i Stockholm. Sandra erbjöd sig att köra mig dit men jag orkade helt enkelt inte så jag avbokade det. Istället fick jag sova ut i morse. Det var verkligen skönt och behövligt. Jag hade trott att jag skulle få hämta hem Stefan idag. Om inte helt så i alla fall för helgen. Men inte! Efter ronden fick vi veta att han måste stanna kvar. Hans levervärden oroade läkarna. Han får fortfarande antibiotika via dropp. Jag stannade på Maxi och köpte varsin sallad åt oss. Jag köpte även med mig en Cheif in a box lasagne till middag åt Stefan. Han är rejält less på Sodexomaten som inte smakar ett dugg.
Vi åt salladen i dagrummet. Sedan gick vi ner till huvudentren där vi tog en fika. Det var kallt där så vi satt inte så länge. Strax före fem begav jag mig hemåt. Jag fixade middag åt mig själv. Kycklingfile med potatisterrin och rödvinsky. Repris från förra fredagen. Jag har inte så mycket hemma och jag har inte hunnit med att handla så mycket i veckan. Nu blir det På spåret och Skavlan innan sängen hägrar. I morgon ska Stefan på ytterligare ett UL av buken men sen ska han få permis. Nu håller jag verkligen tummarna för att det blir så.

Stefans utsikt mot helikopterplattan

Detta har varit hans hem i drygt en vecka nu.

Min middag i kväll. Gott men trist att äta ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback