Fortsatt ovisshet

Hela veckan har gått i ovisshetens tecken. Det har gissats och funderats på vad som är fel hos Stefan. Så i onsdags satte man in en dränering i buken och ut rann 1,2 liter blodblandad vätska. Vad det är kan man inte riktigt säga. Det ska analyseras. Förmodligen urin och blod. Idag har dränaget tagits bort men fortfarande finns det en ficka med vätska kvar. Hur många olika rötgenundersökningar som gjorts vet jag inte. Men det har varit någon i stort sett varje dag. I måndags och tisdags var jag och hälsade på efter jobbet. I onsdags kunde jag inte åka då jag själv skulle till DS för UL av hjärtat. Då var Sandra där på lunchen. Hon var också snäll och följde med mig till DS. Mitt UL gick bra. Det var inga stora förändringar sedan 2006 då jag senast gjorde ett UL. Allt gick fort och vi var tillbaka i Märsta strax efter 18. Igår var det äntligen dags att vara med på kören för oss. Det var kul men ganska svåra låtar. Efter kören köpte Sandra och jag med oss Sushi och åkte hem till oss och åt den. Gott! Trevligt med lite sällskap också.

God sushi som vi köpte med hem efter kören.

En stillsam, ensam tisdagmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback