Side dag 3

...startade ungefär som dag 2 med frukost på balkongen. Mysigt att sitta i lugn och ro och äta, prata och läsa. Utan att först behöva klä om. Sedan gjorde vi oss i ordning och gick ner till poolen. Vi tog samma platser som i går. Vanemännuskor? Inte alls :) Vi solade, badade, läste och slumrade till. Vid lunchtid gick vi och tittade på andra delen av hotellet om det fanns någonstans att äta men där fanns bara Fino och dit ska vi på fredag kväll. Vi gick tillbaka till Mehmet Kitchen där jag beställde samma som igår. Stefan beställde en clubsandwish. Kan säga att jag saknar La Tasca på Cypern! Efter lunch blev det mer solande och badande vid poolen. Vi skulle ha gått till stranden men jag har blåsor på fötterna sedan vår vandring hem igår kväll så vi väntar till morgondagen innan vi går någonstans. Vid halv fyra gick vi upp på rummet och fikade och slappade. Middag i kväll åt vi på Mehmets Kitchen. En pizza quattro stagioni där bottnen var av någon typ av smördeg eller liknande. Smaken var det inget fel på men det var också allt. Till förrätt åt vi vitlöksbröd med Haydari (tror jag det heter). Tjock turkisk yoghurt med vitlök och dill. Gott. Sedan blev det Eurovision show och en drink. Vi saknar vårt sällskap!! I morgon blir det stranden.
Det blev inte mycket fotat idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback