Kväll dag 7 i Side

Gårdagens middag på Fino var ok. Inte som på Cypern (man skulle kunna tro att vi gillar Cypern jättemycket 😜). Jag valde Tournedo med kokt potatis och rödvinssås. Stefan tog Surf and turf med bakad potatis och bea. Till dessert valde Fino Gino. Inte riktigt vad jag ville ha. Ganska mycket frukt i en skål med lite, lite smält choklad. Tror det var en hel skivad banan bl.a. Stefan tog vaniljglass med fruktsallad. Samma sallad som min fast utan banan. Efter maten gick vi och tittade på kvällens show som var "Rock the night". Sedan var det dags att gå till rummet och börja packa.

Redo för middag på Fino

Lite dipp som förrrätt
 

Min mat Tournedos med rödvinsås

Kvällens show. Rock The Night

Så gott som färdigpackat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback