Dag 2 i Side

I morse sov vi ut lite efter gårdagens tidiga uppstigning var vi rejält trötta. Vi åt frukost i lägenheten. Sen blev det ett par timmar vid poolen. Jag höll mig lite i skuggan. Till lunch blev det en ost och skinksandwish i Sports Bar intill poolen. Vid tretiden gick vi och inhandlade en stor flaska vatten och en jättekanelbulle. Sedan gick vi till rummet och bryggde kaffe. Resten av eftermiddagen tillbringade vi på balkongen där vi satt och läste. Jag ringde mamma och vi Face timade med Sandra och barnen. I kväll har vi varit inne i staden Side och ätit middag. Vi gick längs stranden in. Det var inte så långt. Hem gick vi längs bilvägen och det var lååångt. Side verkar vara en historiskt spännande stad med massor av gamla ruiner. Dit får vi ta oss på dagtid och titta mer. Vi åt på Ottoman Restaurang. Dom hade en inkastare som bott i Jövik i Norge. Maten var riktigt god.
Sen tog vi oss tillbaka till hotellet där det i kväll var ABBA show. Vi missade halva då den startade redan 21,30. Riktigt bra var det i alla fall. Nu blir det slappande på rummet tills det är dags att sova.
Jag får inte till det med bilderna i inlägget. Jag får försöka lägga in bara bilder som jag gjorde igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback