Härlig fredag

Det blev en rätt skön fredag. Vi tog det rätt lugnt på förmiddagen. Stefan jobbade förstås men jag tog det ganska lugnt. Strax efter tio åkte vi in mot stan. Vi parkerade i galleriagaraget. Vi gick ner mot Gamla stan. Vädret var fint fast det blåste rätt kallt. På Frövi skobutik gick vi in och jag hittade ett par skor som satt bra och kändes bra den stunden jag jag gick runt där i butiken. Sen tog vi oss tillbaka mot city. Vi gick till Bianchi Cafe där Stefan skulle träffa föreståndaren och stämma av en order bl.a. Vi passade på att äta av deras goda Italienska buffe som var riktigt god. Efter det gock vi ner mot NK och Gallerian. Vi var in på Zindiska där jag hittade en klänning. Vi strosade runt lite på NK och i Gallerian innan vi gick och hämtade bilen. På vägen hem stannade vi på Maxi och handlade lite till middagen. Ostpaj med kantareller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback