Torsdag 15 november 2012

Jobbade spm vanligt. Och som vanligt jobbade jag in rasterna för att kunna gå en timme tidigare. Det var ju körkväll. Sandra hämtade mig och som vanligt var vi tidigt på plats. Det blev en sån där kväll när det kändes som om det inte riktigt funkade. Ibland är det så och man tror att vi inte kommer att få till det tills artisten kommer eller till konserten. Men vi har alltid fixat det hitills. Markus Krunegård kommer den 29 november och tills dess ska det nog sitta.
Efter kören åkte jag med Stefan hem. Sandra åkte ensam. Efter en kopp te och lite TV hoppade jag i säng.

Heinz fotograferade lite till Carolines FB. Jag lånar en bild därifrån. Jag håller handen på magen för att känna att det är magmusklerna jag använder vid uppsjungningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback