Frågor


1. Vart går din drömresa?
Till Skottland vill jag komma någon gång.

2. Om du bara fick ta med dig tre möbler från ditt nuvarnade boende till ditt framtida, vilka tre skulle det vara och varför?
Min säng. För att den är så skön. Min bokhylla med alla böcker (om det gills). Bokhyllan kan jag vara utan men inte böckerna. Kamferkistan som mina svärföräldrar köpte i Etiopien för en herrans massa år sedan. Annar sär det inte så mycket jag inte skulle kunna vara utan.

3. Vad är favoritgodiset just nu?
Inget. Har inte ätit godis på ca 10 år.

4. Vilken kändis skulle du vilja bli vän med?
Oj, svår fråga. David Hellenius kanske. Om han är lika rolig i verkligheten.

5. Tror du på ett liv efter detta?
Både ja och nej. Mitt förnuft säger nej men jag vet konstiga saker som hänt och som får mig att tro ja.

6. Om du skulle flytta utomlands, vilket land skulle du vilja flytta till? Italien kanske eller Cypern

7. Kan du jonglera?
Nej, men jag kan hålla två bollar i luften samtidigt en stund. Men det är väl inte riktigt att jonglera.
8. Vilken hushållssyssla tycker du är roligast?
Laga mat! Men inte att hitta på vardagsmat.

9. Vart finns ditt smultronställe?
Vid dammen hemma i min trädgård.

10. Har du en paradrätt som du helst bjuder dina gäster på, isåfall vilken är det?
Nej inte direkt. Men jag har gjort en typ av rullader på lövbiff som jag fått mycket beröm för.
11. Vilken annan (än din egen) blogg skulle du vilja tipsa omvärlden om? Det var också svårt!
Underbaraclara tycker jag om. Och Monica Ahlbergs matblogg

Hinner inte hitta på några frågor att skicka vidare just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback