Torsk med ost- och dijonsenaptäcke...

...blev det till middag i kväll.
Det var riktigt gott!
Ett recept som jag inte vet vart jag har hittat.
4 portioner
4 torskfiléer
2 dl creme fraiche
1 dl riven ost. Västerbotten eller präst (jag använde cheddar)
2 pressade vitlöksklyftor
1 msk dijonsenap
½ dl finhackad bladpersilja
salt, vitpeppar
Lägg fisken i smord ugnsfast form. Salta och peppra. Blanda creme fraiche, ost, senap, pressad vitlök och persilja.
Bred krämen över fisken. Gratinera i ugn 200 grader 20 min.
Servera med pressad potatis och god sallad.
Kul med lite nya varianter av fisk.
Det här gör vi nog igen.

Kommentarer
Postat av: IFFE

Ser gott ut!

2012-03-21 @ 20:57:54
Postat av: Marianne

Ja, det var det också. :)

2012-03-22 @ 10:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback