Måndag till onsdag....

I måndags var det motionsdag. Jag gck på bandet när jag kom hem. 45 min medan jag läste i min bok Hypnotisören av Lars Kepler. Jag är lite efter, de flesta har väl läst den för länge sedan.
När Stefan kom hem åt vi middag. Sedan gick han ner till Åströms för att träffa fd svågern och titta på hur dom ska fixa belysningen i köksskåpen.
Jag tog hand om en del tvätt och när Stefan kom hem igen tittade vi på Guldbaggegalan.
I går efter jobbet åkte jag hem och ställde bilen. Sedan gick jag ner till Åströms för att vara barnvakt. Stefan hade hämtat barnen och var redan där.
Jag värmde mat som Sandra hade lagat. Efter maten hjälpte jag Mathilda med läxan. Nyttigt med repetition av adjektiv, substantiv mm. Ordförståelse. Hur förklara vad indirekt är för en 10-åring? Jag vet ju vad det betyder, men hur förklarar man det.
Micke kom hem redan vid sextiden. Vi stannade och fikade och åt semla innan vi gick hem igen.
Sandra hade varit och hämtat det vi drejade på Kjelldagen och nu fick jag hem mitt mästerverk.
Den blev riktigt fin för att vara absolut första gången jag drejade.
I kväll har jag varit hos Veronica och fått en härlig ansiktsbehandling med portömning och plockning av ögonbrynen. Köpte även med mig ny ansiktsrengöring och nattkräm.

Kommentarer
Postat av: Vera

Vad fina drejningarna blev!

Och vad fint produkterna gör sig på sin plats ;)



Kram!

2012-01-27 @ 08:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback