Lördag

I morse vaknade jag halv åtta och behövde på toa. Sen jag jag och lade mig igen, somnade om och låg till nio. Skönt. Efter en snabb handling på Coop åkte vi och fikade hos mamma och pappa. Vi hjälpte dem med att montera fjärrstyrda kontakter till tv och stereo. Numera verkar tyvärr pappa inte uppskatta besöken och jag kan första det. Han blir ju lite utanför då han inte kan prata. Det är så sorgligt. Helst vill han ha mamma för sig själv. Vi stannade inte så länge. Vi åkte hem och åt en sen lunch innan vi åkte ut till fam Öhlin-Ekwall för att passa Max medan Sandra och Nicklas är ute och äter. Efter en massa lekande har jag nattat Max och Stefan och jag har tittat på Stjärnorna på slottet. Nu blir det läsning och Wordfeud resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback