Kroppkakor och snö

I morse vaknade vi inte förrän tjugo i tio.
Vi åt en stadig "hotellfrukost" med ägg och bacon, smothie och macka.
Medan vi åt frukost kom Sandra förbi. Hon hade lämnat Melker hos en kompis och kom nu in på en kopp kaffe. Trevligt.
Efter det var det bara att klä sig och åka över till mamma och pappa för att äta kroppkakor.
När vi kom dit var Eva och Thordan redan där och kroppkakorna var nästan färdiga.
Vi som ätit en så stadig frukost. Två stycken fick jag ner i alla fall. Kroppkakor var min favoritmat som liten men nu har jag väl fått lite annan smak kanske. Men gott är det fortfarande.
Eva hade gjort fruktsallad till efterrätt också. Efter ett par timmar åkte vi hem igen.
Under eftermiddagen har det varit lugnt. Vi har tittat på inspelningen av Stjärnorna på slottet och spelat wordfeud.
I kväll har jag sett första avsnittet av Äkta människor. Den verkar ok. Vi får väl se om jag kommer att kunna följa den i fortsättningen.
I går kväll började det snöa ordentligt och idag har det fortsatt. Vi har fått ca 1 dm snö. Tyvärr är det bara runt nollan så det kommer väl att försvinna antar jag. Det kan få ligga kvar ett tag så att det blir lite ljusare ute och att barnen kan åka snowracer och pulka.
Nu är jag trött och ska hoppa i säng. I morgon är det arbetsdag och jag jobbar hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Lena tidstrand

Såg att du läst hypnositören den var bra, jag har nyss lyssnat på eldvittnet av Kepler. Den var väldigt spännande tyckte jag, så jag skulle gärna rekommendera den. kram

2012-01-26 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback